Cikkek-képek

Számos érv szól a mellett, hogy mindenki akit érdekel a téma, az megismerhesse és kutathassa a témát. Oka csupán  annyi, hogy a Hagyományos Mosópor ötlete hogyan szakmai körökben megfogalmazták: “az évszázad marketing ötlete” nevet kapta. Azt, amikor egyetemen oktatják, az előadó a szakmai kivitelezést ecseteli és a sorból hallgatóként oda szól valaki, hogy elnézést tanár úr én ismerem azt aki ezt csinálta: de kitör a röhögés. A hallgatóság kristálytisztán Klapka nevét skandálja, a felszólaló pedig önmagát égette a saját maga által ismert, de bizonyítékokkal nem szolgáló esetet, a Hagyományos .Mosópor történet.

Hogyan lehet az, hogy a témát ismerő nebuló szégyenült meg, mert szókimondó volt? Sehogyan sem!


Egy fiatal de önértékelésében megtépázott szakembernek ez a legnagyobb arculcsapás lehetett: az Ő esélyeit is javítandó, amit lehet, beszkennelünk és közre adunk. Annak megértésével, hogyan alakult ki, mi volt a cél! Az egész weboldal a könyv írásával szinkronban halad, ami oda nem kerül be valamiért, az itt, a szakmailag is kissé bővebben megfogalmazott weboldalon, bőséges leírás részeket  kap.

Egy ötlet bármennyire jó, ha nem dokumentálják jól, kimarad belőle a konklúzió. Na jó, ez esetben sem maradt ki, bár nekünk azért van közel 18k g adatunk, meg egy okos szerkesztő stábunk.
Legyen ez az oldal a magyarázata a képgalériának cikkekről és az egyéb média megjelenésekről.